
Veelgestelde Vragen
Heeft u vragen? Bekijk hieronder enkele veelgestelde vragen.
Hieronder vindt u antwoorden op veelgestelde vragen van onze klanten. Als uw vraag hier niet wordt beantwoord, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We helpen u graag verder!
Op welke manier kan ik betalen?
Betalen kan contant, per pin of via een betaalverzoek/tikkie.
Hoe kan ik inchecken?
Inchecken kan geheel zelfstandig. Zijn wij aanwezig, dan is de deur open voor toegang. Zijn wij afwezig of bij aankomst ’s nachts, dan maken we gebruik van een sleutelkastje. Uitleg hierover volgt na reservering.
Is Epe centrum op loopafstand?
De dorpskern van Epe met Horeca en winkels is beloopbaar in ca. 10 minuten.
Is er goede WiFi aanwezig?
Er is een afgeschermd WiFi netwerk voor onze gasten, deze is voldoende snel om goed te kunnen werken en streamen/casten.
Is er hout voor de houtkachel aanwezig?
Onze annuleringsvoorwaarden variëren per vakantiehuis en worden vermeld op de boekingspagina. Over het algemeen geldt dat bij annulering binnen een bepaalde periode voor aankomst annuleringskosten in rekening worden gebracht. Raadpleeg de specifieke annuleringsvoorwaarden van het vakantiehuis dat u wilt boeken voor meer informatie.
Kan ik eerder inchecken?
Als eerder inchecken gewenst is, dan kan dit (als hier ruimte voor is) in overleg. Afhankelijk van de gewenste inchecktijd kunnen hier kosten aan verbonden zijn.

Heb Je Nog Vragen?
Heb je na het lezen van onze veelgestelde vragen nog iets onduidelijk? Neem dan gerust contact met ons op. We staan klaar om al je vragen te beantwoorden en je te helpen bij het plannen van je verblijf!